Vill du ha hjälp med ditt inköp? Kontakta oss på 08 545 455 30 / kundservice@everit.se så hjälper vi dig till rätt beslut!
Kundcenter
Notis
Snabba leveranser
Notis
Köpråd
Notis
Hitta rätt minne
Notis
Hitta reservdelen
Notis
multibrackets
Notis
LEVERANS & RETUR
KUNDCENTER START LEVERANS & RETUR BESTÄLLNING BETALNING ALLMÄNNA VILLKOR FRÅGOR & SVAR OM EVERIT
   
            

LEVERANS & RETUR

LEVERANSTID

Normal leveranstid är 1-2 arbetsdagar då produkten finns i lager. Det framgår alltid på produktsidan om produkten finns i lager vid beställning eller inte. Skulle produkten inte finnas i lager kommer naturligtvis leveranstiden bli längre. Det framgår alltid på produktsidan när produkten förväntas komma in i lager igen, i dessa fall så sker leverans 1-2 arbetsdagar efter inkommandedatum. Vid beställningsvaror gäller särsklld leveranstid, kontakta oss så får du svar om när du kan förvänta dig leverans av dessa.
Observera att lagersaldon kan vara felaktiga, våra lagersaldon har en fördröjning då vi speglar leverantörens lager.


LEVERANSSÄTT

Vi på EverIT lagerhåller inte våra produkter i eget lager, detta lagersätt har vi delvis valt för att kunna erbjuda våra kunder ett bredare och större utbud.
Istället lagerhåller våra distributörer produkterna och din order skickas direkt från dem. Vi har inte kontroll på vilket leveranssätt de använder sig av men vanligtvis sker det via Posten – Företagspaket eller Schenkers företagstjänst.


FRAKTKOSTNAD

Fraktkostanden är för närvarande 103 kr exkl moms (ca 129 kr inkl moms) oavsett hur mycket du som kund beställer, vi använder oss av så kallad ”flat rate”.
Skulle din order delas upp i flera leveranser betalar du endast för en frakt, dvs den som du betalar för när du lägger din order.


FEL VID LEVERANS

Skulle du av någon anledning få fel produkt, vara något fel eller produkten är skadad på något sätt så ska du kontakta oss omgående.
Vi kommer då berätta hur du ska gå tillväga för en eventuell retur alternativt få en ersättningsvara.
Kontaktuppgifter hittar du under fliken ”OM EVERIT”.


RETURER

För att se vad som gäller för returrätt och så vidare kan du läsa under fliken ”ALLMÄNNA VILLKOR”.
För att få reda på hur du returnerar en produkt ska du kontakta oss inom tre arbetsdagar från det att du erhållit din leverans.
Kontaktuppgifter hittar du under fliken ”OM EVERIT”.

 
 
 

 

EverIT
EverIT riktar sig mot företagskunder. Observera att du som ny privatkund tyvärr inte kommer kunna göra beställningar.
Välj hur du vill se butikspriser:

Information

Bekräftelse